.png)

Badania ad-hoc
Badania systemów organizacji dostaw
Badanie zarzÄ…dzania dostawami przez producenta artykuÅ‚ów szybkozbywalnych
-
Potrzeby i oczekiwania odbiorców
-
Odczuwanie siÅ‚y przetargowej wobec dostawców produktów
-
Postrzeganie dystansu między dostawcami
-
Wskazanie benchmarku i odnotowanie odbiegajÄ…cych od normy (korzystnych i niekorzystnych z punktu widzenia odbiorcy) rozwiÄ…zaÅ„ stosowanych przez konkurencyjnych dostawców
-
Najważniejsze trendy w sposobie ksztaÅ‚towania relacji miÄ™dzy dostawcami produktów a odbiorcami
-
Kierunki rozwoju usÅ‚ug zwiÄ…zanych z gÅ‚ównymi zadaniami realizowanymi przez dostawców
-
Rola integratora usług logistycznych
-
Badanie organizacji dostaw części zamiennych przez producenta urządzeń mechanicznych
-
Badanie organizacji dostaw do odbiorców hurtowych i koÅ„cowych z punktu widzenia integratora usÅ‚ug logistycznych
-
Badanie specjalizacji branżowej integratorów usÅ‚ug logistycznych
Inne:
-
Badanie organizacji dostaw części zamiennych przez producenta urządzeń mechanicznych
-
Badanie organizacji dostaw do odbiorców hurtowych i koÅ„cowych z punktu widzenia integratora usÅ‚ug logistycznych
-
Badanie specjalizacji branżowej integratorów usÅ‚ug logistycznych
Badania wewnętrznej organizacji firm logistycznych
Badanie zarzÄ…dzania flotÄ… przewoźników
-
Rozpoznanie pozytywów i negatywów wspóÅ‚pracy
-
Rozpoznanie trudności w komunikacji
-
Ocena wspóÅ‚pracy na tle rynku
-
Rozpoznanie sytuacji rynkowej przewoźników
-
Ocena możliwoÅ›ci rozwoju przewoźników
Inne:
-
Badanie zarzÄ…dzania dziaÅ‚em sprzedaży firmy logistycznej (staÅ‚y nadzór nad jakoÅ›ciÄ… pracy handlowców)
Badania segmentacyjne odbiorców usÅ‚ug logistycznych
Badania satysfakcji klientów
Doraźne, ciÄ…gÅ‚y nadzór nad jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi
ZarzÄ…dzanie i organizacja
-
Komunikacja (łatwość i szybkość uzyskania kontaktu z właściwą osobą)
-
Kompetencje (decyzje podejmowane na szczeblu kontaktu z klientem)
-
Elastyczność (reakcja na nietypowe sytuacje)
-
Czas reakcji (pełne rozwiązanie zgłoszonej sprawy w akceptowalnym czasie)
-
Raportowanie Innowacyjność (wprowadzanie nowych technologii)
-
Informatyzacja (integracja systemów informatycznych)
Realizacja procesu logistycznego
-
Terminowość dostaw
-
Szybkość dostaw [czas realizacji dostaw zgodny z oczekiwaniami]
-
Mobilność systemu dostaw (realizacja dostaw w niestandardowym czasie)
-
Adekwatność Å›rodków transportu (dostosowanie pojazdów)
-
Bezbłędność dostaw
-
Bezpieczeństwo przesyłek
-
Optymalizacja procesu logistycznego (minimalizacja czasu i kosztów dostaw)
-
Poprawność i kompletność dokumentacji
Warunki wspóÅ‚pracy
-
Poziom techniczny taboru
-
Obszar działania (gęstość i zasięg sieci dystrybucji, dogodna lokalizacja)
-
Zakres usług (kompleksowość)
-
Potencjał Standard usług (jakość usług odpowiada proponowanej cenie)
Generalna ocena
-
Wyjątkowość firmy na rynku
-
Braki firmy w porównaniu z innymi firmami
-
Najsłabsze strony firmy
-
Najmocniejsze strony firmy
-
Elementy, które w pracy firmy trzeba zmienić [krótkookresowe]
-
Warunki poprawy/udoskonalenia jakości usług [długookresowe)
Badania konkurencji / przetargi na obsługę logistyczną
Organizacja konkursu ofert na obsługę logistyczną
-
Przygotowanie treści i sformatowanie zapytania ofertowego
-
Selekcja i dobór firm logistycznych, do których trafi zapytanie ofertowe
-
Identyfikacja osób odpowiedzialnych w firmach logistycznych za skÅ‚adanie ofert
-
NawiÄ…zanie kontaktu z tymi osobami
-
Wysyłka zapytań ofertowych
-
Monitorowanie spływu ofert
-
Zestawienie i standaryzacja ofert
-
Analiza ofert
Inne:
-
Badanie poziomu cen obowiÄ…zujÄ…cych na rynku za wybrane usÅ‚ugi magazynowo-logistyczne oraz badanie doÅ›wiadczenia, referencji, możliwoÅ›ci realizacji dostaw, zasobów i umiejÄ™tnoÅ›ci wybranych operatorów usÅ‚ug logistycznych
-
Badanie poziomu cen obowiązujących na rynku na przesyłki drobnicowe i całopojazdowe
Badania segmentacyjne dostawców usÅ‚ug logistycznych
Badanie segmentacyjne rynku dostawców usÅ‚ug logistycznych
-
Oszacowanie wielkoÅ›ci rynku usÅ‚ug oraz wielkoÅ›ci segmentów (ujÄ™cie iloÅ›ciowe i wartoÅ›ciowe)
-
Wskazanie trendów w tych segmentach
-
Ocena konkurentów dziaÅ‚ajÄ…cych w segmentach
-
Udziały rynkowe
-
Zasięg geograficzny
-
Preferowane kierunki w imporcie oraz eksporcie
-
Potencjał wykonawczy
-
Strategia rynkowa
-
Pozycja rynkowa